باسمه تعالی

خوشبختانه با حضور در سمت مدیر کل کتابخانه و فناوری اطلاعات دانشگاه امام صادق علیه السلام و همچنین تدریس درس‌های مدیریت فناوری اطلاعات و استراتژی‌های فناوری اطلاعات، تلاش بر این است تا در این وبلاگ محتواهای دیجیتالی در موضوعات زیر با مخاطبان گرامی به اشتراک گذاشته شود:

1- طرح درس مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات و محتواهای دیجیتالی مرتبط با آن

2- تجربیات و مطالعات موردی حاصل از مدیریت فناوری اطلاعات در دانشگاه امام صادق علیه السلام

3- ویدئوها و پادکست‌های ضبط شده در این حوزه‌ها

طرح درس‌های فناوری اطلاعات و مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات

1- طرح درس مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات

این درس در سال 1393 برای دانشجویان کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام  به ارزش سه واحد ارائه شد.  برای مشاهده طرح درس و محتواهای الکترونیکی آن کلیک کنید.

تجربیات و مطالعه‌های موردی فناوری اطلاعات در دانشگاه‌ها

بطور کلی با توجه به ماهیت فناوری اطلاعات و صنعت آن و همچنین وابستگی جدی خدمات سازمان‌ها به این حوزه، مدیریت آن با چالش‌ها و فراز و نشیب‌های زیادی همراه است. فناوری اطلاعات در دانشگاه ها ابتدا ساده به نظر می‌رسد، اما آنوقت که آموزش، پژوهش و  نظام اداری تمامی دانشجویان، استادان و ساختار اداری با انواع سخت افزارها و سامانه‌ها گره می‌خورد فراز و نشیب‌های زیادی تا برقراری ثبات و آرامش در سیستم وجود خواهد داشت. ذیلاً لینک‌هایی را از مطالعات موردی و تجربیات در این دوره مدیریت بارگذاری خواهد شد:

ویدئوها و پادکست‌ها

با وجود رسانه‌های دیجیتال و فناوری رو به رشد در این حوزه‌ها، ویدئوها و پادکست‌ها فرمانروای آموزش و پژوهش و حتی عمل استراتژیک سازمان‌ها به کار می‌روند. در این بخش ویدئوها و پادکست‌هایی را که ضبط کرده ایم به اشتراک خواهیم گذاشت.